preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hvar

Login
LOGO OŠ HVAR

            

VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

KAD ZVONI?

    

E-DNEVNIK

Virtualna knjižnica Osnovne škole Hvar

Koliko je sati?

           

Dokumenti

GPiPR 2023./2024.

 

Kurikul 2023./2024.

 

Izvješće ravnateljice 2022./2023.

 

Kriteriji za ocjenu iz vladanja

 

                                                   

                         

Školski razvojni plan                                

 

 

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2013.

Ukupno: 341715
Ovaj mjesec: 1254
Ovaj tjedan: 22
Danas: 22
PROJEKTI

Projekt Erasmus +Akreditacija

Projekt "Učenjem do poučavanja"

ŠKOSKI PROJEKTI

"Koliko misliš na okoliš?"

"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"

"Ruksak pun kulture"

 

"Da nam igra bude boja,

spajamo dva škoja"

Raspored sati

    ŠK.G 2023./2024.

   NIŽI RAZREDI

  JUTRO I POPODNE

 

PRO  

JUTRO I POPODNE

Raspored sati | Gimnazija Dubrovnik

 

   ŠK.G 2023./2024.

VIŠI RAZREDI

 

RASPORED INFORMACIJA RAZREDNICI

ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.             

   JUTRO                                                             

  POPODNE                  

RASPORED INFORMACIJA - PREDMETNI UČITELJI

ŠKOLSKA GOD. 2023./2024.

JUTRO

          

 

POPODNE
          
ZAHTJEVI - OBRASCI

                                                                                           

                                                                                                            

Djeca i internet

                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                        

                                                                                                                                        

 

Brze poveznice

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA "UČITI KAKO UČITI"
Autor: Administrator , 12. 11. 2018.

Tijekom listopada održana je radionica „Učiti kako učiti“, za učenike od trećeg do sedmog razreda, koju su provele pedagoginja Jelka Bracanović i pripravnica Anita Tudor.

Cilj radionice bio je osvijestiti važnost učenja i izrade mentalne mape, te korisne savjete vezane uz stilove učenja. 

Struktura radionice:

Uvodni dio radionice realiziran je kroz diskusiju o učenju te su učenicima prezentirani savjeti 'Kako da učenje ne bude mučenje'. Kroz tri temeljna koraka učenicima je pojašnjeno kako bolje razumjeti sadržaje pojedinih predmeta.

Središnji dio odnosio se na izradu mentalne mape na temelju kratkog članka o Vikinzima za više razrede, dok su niži razredi kroz mentalnu mapu obrađivali temu 'Moja soba'.

U završnom dijelu radionice učenici su prezentirali svoje radove. Za kraj, u Power Point prezentaciji, učenicima su dodatno pojašnjeni stilovi učenja, te su dobili korisne savjete kako bi bili uspješniji u školskom okruženju.

 

“Tko želi nešto naučiti, naći će način;
tko ne želi, naći će izliku”.

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
Static HTML
RSS Reader
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA "UČITI KAKO UČITI"
Autor: Administrator , 12. 11. 2018.

Tijekom listopada održana je radionica „Učiti kako učiti“, za učenike od trećeg do sedmog razreda, koju su provele pedagoginja Jelka Bracanović i pripravnica Anita Tudor.

Cilj radionice bio je osvijestiti važnost učenja i izrade mentalne mape, te korisne savjete vezane uz stilove učenja. 

Struktura radionice:

Uvodni dio radionice realiziran je kroz diskusiju o učenju te su učenicima prezentirani savjeti 'Kako da učenje ne bude mučenje'. Kroz tri temeljna koraka učenicima je pojašnjeno kako bolje razumjeti sadržaje pojedinih predmeta.

Središnji dio odnosio se na izradu mentalne mape na temelju kratkog članka o Vikinzima za više razrede, dok su niži razredi kroz mentalnu mapu obrađivali temu 'Moja soba'.

U završnom dijelu radionice učenici su prezentirali svoje radove. Za kraj, u Power Point prezentaciji, učenicima su dodatno pojašnjeni stilovi učenja, te su dobili korisne savjete kako bi bili uspješniji u školskom okruženju.

 

“Tko želi nešto naučiti, naći će način;
tko ne želi, naći će izliku”.

 

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju