preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hvar

Login
Tražilica
E-DNEVNIK

Koliko je sati?

           

Kad zvono zvoni?

 

 

 

JUTRO

VOŽNJA NA NASTAVU

VOŽNJA SA NASTAVE

VELO GRABLJE

BRUSJE

07:10

 

07:15

12:30/13:45

 

MILNA

07:35

11:50/14:05

POPODNE

VOŽNJA NA NASTAVU

VOŽNJA SA NASTAVE

VELO GRABLJE

BRUSJE

13:00

13:10

18:00 / 19:40

 

MILNA

13:35

18:40 /19:20

Dokumenti

GPiPR 2018./2019.

 

Kurikul 2018./2019.

                                        

 

 

Kriteriji za ocjenu iz vladanja

                                                  

 

Građanski odgoj

                           

Kalendar
« Prosinac 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa
Crno ili bijelo?



Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2013.

Ukupno: 189573
Ovaj mjesec: 958
Ovaj tjedan: 293
Danas: 39
Raspored sati

   NIŽI RAZREDI-JUTRO

NIŽI RAZREDI-POPODNE

   VIŠI RAZREDI-JUTRO

VIŠI RAZREDI-POPODNE

         

Raspored informacija

                                                                                                           JUTRO                                                   

                                                                                               

                                                                                                          POPODNE

                                                                                                 

 

                                                                                                                      

VREMENIK PROVJERA

NIŽI RAZREDI

 

VIŠI RAZREDI

 

ZAHTJEVI - OBRASCI

                                                                                           

                                                                                                            

Djeca i internet

                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                        

                                                                                                                                        

 

Brze poveznice

KREATIVNOST, POVEZIVANJE I UKLJUČIVANJE U AUTENTIČNIJE ISKUSTVO UČENJA 12 digitalnih alata za učenje koje morate isprobati u 2018.

Danas ima mnogo digitalnih alata koji nude mogućnost poticanja učenika na kreativnost, izražavanje mišljenja te proširuju polje i vremenski okvir u kojem se događa učenje.

Related image

Evo liste alata koje morate isprobati u 2018. Svaki od njih nudi brojne prilike za kreativnost, povezivanje i uključivanje u autentičnije iskustvo učenja.

■ PROMICANJE POVEZANOSTI UČENIKA

1) Edmodo  

Virtualni prostor za učenje gdje učitelji, u sigurnom okruženju za učenje, mogu postaviti digitalnu učionicu sa svim izvorima koji su im potrebni. Edmodo se može koristiti za ocjenjivanje i integrirati se s Microsoft Officeom i Googleom te time olakšati dijeljenje datoteka s učenicima. Učenici su se oslonili na Edmodo kako bi se u svom učenju temeljenom na projektu povezali s vršnjacima iz Argentine, Meksika i Španjolske i učili na način koji knjige, videosnimke ili tradicionalna nastava ne mogu pružiti.

2) Flipgrid

O alatu za komunikaciju putem videa najviše se govorilo u protekloj godini nakon što su uvedene nove funkcije koje su još više pojednostavile i učinile dijeljenje ideja među učenicima još zabavnijim. Učenici mogu snimiti odgovor u trajanju do pet minuta, dodavati emotikone fotografijama i putem mrežnoga koda vrlo brzo pristupiti koordinatnoj mreži grafike. To je sjajan alat koji pomaže učenicima da steknu samopouzdanje i osjećaju se ugodnije dijeleći svoje ideje i potičući znatiželju vršnjaka.  

3) Padlet

Padlet je virtualni zid, omiljen u našoj učionici. Učenici kreiraju digitalnu mapu učitavajući datoteke i linkove, izvore za učenje temeljene na projektu ili održavaju rasprave s vršnjacima u učionicama diljem svijeta. Drugi su popularni načini za korištenje Padleta postavljanje pitanja, objavljivanje domaće zadaće ili se može koristiti kao razredna internetska stranica. Možete „lajkati”, „ocjenjivati”, „glasati” za objavu i izravno premještati objave na drugi zid.

4) Recap

Besplatan alat za videokomunikaciju koji se može integrirati s alatima kao što su Edmodo, Canvas, Schoology, Google Classroom i Blackboard, što ga čini vrlo jednostavnim za brzu implementaciju. Učiteljima i učenicima pruža vrlo ugodan način za postavljanje pitanja smještajući ih u „red”. Učenici mogu postaviti pitanje i dobiti povratnu informaciju u sigurnom, moderiranom okruženju.

■ ALATI ZA UKLJUČIVANJE UČENIKA U PROCES UČENJA

5) Quizlet Live

Quizlet Live zabavan je način za poticanje suradnje među učenicima igranjem timske igre koja koristi komplet Quizletovih kartica za učenje. Učitelji odabiru komplet kartica, pokreću igru uživo dajući učenicima kod za pridruživanje, a učenici su podijeljeni u timove. Da biste igrali trebate najmanje četiri igrača i komplet kartica od najmanje 12 jedinstvenih pojmova. Samo jedan član tima ima točan odgovor, a krivi odgovor vraća rezultat tima na nulu.

6) Quizizz

Quizziz je pokrenuo neke nove funkcije kao što je povezivanje s Edmodom i Google Clasroomom, što olakšava dijeljenje i dodjeljivanje igara te pregledavanje rezultata. Igrajući uživo učenici mogu pratiti trenutačni rezultat razreda sa svakim odgovorom. U knjižnici je dostupno tisuće igara što vam može olakšati početak ili kreiranje vlastite igre.

7) Kahoot!

Učitelji davanjem koda učeniku mogu dodijeliti „izazov”, što je zabavan način vježbanja. Novi „generator nadimka” kreira zabavna korisnička imena poput „Misteriozni Panda” ili „Fantastični šišmiš”. To definitivno štedi vrijeme, bolje je od čekanja učenika da smisle vlastito „kreativno” ime.

8) Kidblog

Pisanje bloga vrlo je korisno, jer pomaže učeniku da se izrazi i započne stvarati svoju online prisutnost. Učitelji na različite načine mogu poticati pisanje, ne samo kako bi ocjenjivali učenikovo svladavanje gradiva, već i poticali kreativnost, komunikaciju, suradnju, vještine digitalnoga građanstva. Učitelji čak mogu upotrijebiti dvije ili više aplikacije ili alata kako bi ispunili zadatak tako što će jednostavno ugraditi druge tehnološke alate u platformu poput Bunceea, Flipgrida i prenositi dokumente izravno s Google Drivea.

■ KREATIVNOST, OCJENJIVANJE, INTERAKTIVNE LEKCIJE I VIŠE

9) Buncee

Svestrani alat za prezentaciju i ocjenjivanje, odličan je za izradu multimedijskih projekata punih animacija, grafike, audiozapisa i videozapisa. Odaberite tisuće predložaka, pozadina, animacija i druge grafike kako biste stvorili pozivnice, znakove u učionici i jedinstveni Buncee za bilo koju svrhu. Buncee omogućuje svakom učeniku da pronađe točno ono što mu je potrebno kako bi unaprijedio projekt i istaknuo svoju kreativnost.

10) Formative

Interaktivni alat za stvaranje formativnih procjena. Učenici uživaju u korištenju Formativea, jer brzo primaju povratne informacije, mogu „pokazati” svoj rad i napredovati vlastitim tempom. Učitelji mogu kreirati Formative različitim tipovima pitanja, sadržajem i učitavanjem novih ili mijenjanjem postojećih datoteka. Pokušajte zadati učenicima da kreiraju vlastiti Formative kao način personaliziranije i autentičnije vježbe.

■ POTICAJNO UČENJE, KODIRANJE I RJEŠAVANJE PROBLEMA

11) Nearpod

Nearpod i dalje uvodi promjene u našu učionicu. Nudi mnogo opcija prezentacije materijala kao i ocjenjivanja učenika u raznim aktivnostima. Prilika da urone u virtualne izlete i istražuju razna mjesta diljem svijeta ima golemu vrijednost za učenike. Učitelji mogu brzo kreirati interaktivne lekcije koje uključuju različite formate pitanja, mogućnost učitavanja sadržaja, BBC lekcije, PhET simulacije, čak i Gifove! Nearpod je integriran s Google Clasroomom i Canvasom i odnedavno s Remindom. Nearpod je također dodao 27 „Sveučilišnih turneja” – sjajan način za doživljavanje različitih škola virtualnim uranjanjem u kampus.

12) CoSpacesEDU

CoSpacesEDU pruža učenicima mogućnost ne samo da kreiraju vlastite „prostore”, već i da se snalaze u prostorima koje su kreirali njihovi vršnjaci. Istraživanje virtualne stvarnosti i rješavanje problema učenjem kodiranja koristeći Blockly pruža učenicima autentično iskustvo učenja, kreiranja i rješavanja problema. Galerija je prepuna primjera koji će vam pomoći da započnete s idejama za vašu učionicu. Koristite CoSpaces kako biste zadali učenicima da prezentiraju znanstveni koncept, izvješće o pročitanoj knjizi ili kreirali scenu prezentacije bilo čega iz bilo kojeg predmeta. Radi se o kreativnosti, mašti, inovaciji, kritičnom mišljenju i još mnogo toga u samo jednom alatu.

■ I NA KRAJU

To je samo 12 od mnogih obrazovnih alata dostupnih online. Prije njihove upotrebe u učionici najvažnije je pitanje: „Zašto?”. Iako je ovih 12 alata korisno u mojoj učionici, to ne mora biti slučaj u vašoj učionici, ali vrijedi probati. Razmislite o alatima koje trenutačno koristite kako biste pojačali ili olakšali učenje. Koji od njih mijenja što, kako i gdje učenici uče?

Savjetujem vam da za početak odaberete jedan od ovih alata, zamolite učenike za povratnu informaciju i planirate daljnje korake.

Pedagoška dokumentacija za početak školske godine 2018./2019.

Poštovane kolegice i kolege,

U privitku možete preuzeti pedagošku  dokumentaciju za početak školske godine 2018./2019. :

  1. Obrazac za individualni plan i program permanentnog usavršavanja
  2. Plan rada sata razrednika
  3. Plan rada razrednog odjela
  4. Planiranje preventivnih aktivnosti u razredu( za razrednike)
  5. Obrazac za Individualizirani odgojno-obrazovni program (IOOP)
DIGITALNI SADRŽAJI: MATEMATIKA, FIZIKA, KEMIJA, BIOLOGIJA

         

DIGITALNI SADRŽAJI ZA UČITELJICE RAZREDNE NASTAVE

U SVAKOJ ŠALI IMA I NEŠTO ISTINE...

Fotografija Silvane Bampa-Listeš.

ZAGLUPLJIVANJE DJECE

Mala su djeca nevjerojatna: ostave nas bez daha svojim svojom znatiželjom, kreativnošću, dubokom uživljenošću na ono što rade, unutarnjom motivacijom, neočekivano lucidnim komentarima…

Image result for children clipart

… načinima na koje razumijevaju svijet oko sebe, rješavaju probleme, uče iz svega što ih okružuje... A onda krenu u školu i sve te sjajne osobine kao da odjednom nestanu. Kako to da se iznimno bistro dijete u školi odjednom „zaglupi“ i roditelji moraju s njim ponovno u prvi razred?

Krenimo redom. Kako malo dijete uči govoriti? Ne, nemojte se zaletjeti pa reći da uči tako što čuje riječ, pa je ponovi. Time se ne objašnjava kako to da je malo dijete u stanju odabrati i povezati riječi u savršeno ispravnu gramatičku strukturu rečenice koju nikad prije nije čulo. Govor počinje u trenutku kad dijete samo shvati algoritam rečenice. Prva osviještena rečenica koju je dijete reklo je, na primjer: „Bu.“ To što „bu“ za nas nije rečenica i nema nikakvoga značenja, ne znači da je tako i za dijete: ono time „bu“ nekoga doziva, nešto traži, nešto odbija, izražava neko svoje raspoloženje. Prvi algoritam koji dijete samo shvati jest da kad želi razgovarati kao što to čine odrasli, mora naučiti pokrenuti govorne organe i proizvesti neke točno određene zvukove. Onda samo shvati algoritam nizanja tih zvukova u male strukture – riječi, pa nizanje tih malih struktura u veće - rečenice. Pa počne samo razumijevati algoritme upitnih rečenica, izjavnih, niječnih... Progovori rečenicama u trenutku kad strukture do kojih je samo došlo (algoritme) počinje popunjavati kombiniranjem riječi koje je naučilo oponašanjem.

Recimo da ste dijete i da ne znate glagoljicu. Biste li ipak mogli riješiti ovaj zadatak?

 

Roditelji školskoga djeteta odmah bi se pobunili kad bi vidjeli takav zadatak. Možda bi čak učiteljicu prijavili pučkoj pravobraniteljici zbog zlostavljanja.  Školsko dijete zabrinuto za ocjene na ispitu smjesta bi graknulo: Ne možete nam dati taj zadatak! To još nismo učili!

A da bi se riješilo takav zadatak, uopće NIJE POTREBNO znati glagoljicu, potrebno je shvatiti algoritam. Dakle, učiniti isto ono što su bebe činile kad su učile govoriti. Neka će ga predškoska djeca odmah shvatiti sama, nekoj ćemo samo malo pripomoći pričom  da se u ona četiri kratka retka skrila jedna slika iz gornjeg, dugačkog retka. Tu sliku treba pronaći i zaokružiti crni znak ispred nje.

Predškolac koji ne zna slova, a odlučio je riješiti ovaj zadatak sposoban je zapaziti da:

  • u dugačkom retku ima puno malih sličica (slova) koje su primaknute jedne drugima (riječi) i da su skupine takvih sličica malo odmaknute drugih skupina
  • u kratkim retcima ima samo jedna skupina sličica (riječ)
  •  u kratkim retcima nema ni jedne skupine sličica (riječi) koja izgleda kao prva u dugačkom redu... ni kao druga...
  • svi kratki retci počinju ili sličicom koja podsjeća na pticu ili sličicom koja podsjeća na  komadić češlja
  • u drugom kratkom retku ponavlja se predzadnja skupina sličica (riječ)  iz dugačkog retka
  • u drugim kratkim retcima se ne nalazi nijedna druga skupina iz dugačkog retka
  • je skupina iz drugoga retka po nečemu važnija od drugih i da je vjerojatno to rješenje zadatka.

Za rješavanje toga zadatka, dakle, nije trebalo ZNATI i ponavljati zapamćeno, trebalo je samo zapažati, razmišljati i uočiti algoritam. Mi zapravo vrijeđamo djecu kad ne vjerujemo da su za to sposobna.  Suvremeni francuski filozof Jacques Rancière u knjizi Učitelj neznalica kaže da svaki put kad tumačimo nešto što je učenik mogao shvatiti i bez našega tumačenja, zapravo učeniku šaljemo poruku da ga smatramo nesposobnim. Vrijeđamo ga. Potcjenjujemo njegovu pamet. Režemo mu krila i dizajniramo ga prema svojim skromnim očekivanjima.

Kad učenika smatramo nesposobnim, onda onaj gornji zadatak izgleda ovako

Pročitaj što se sve nalazi na slici.

Zaokruži slovo ispred riječi na kojoj se nalazi nešto iz niza riječi.

Niz riječi: miš, kiša, štap, šuma, šal

a) kapa

b) šuma

c) koš

d) šiba

Zamislite svoje pametno dijete, svoga prvašića koji već zna nabrojiti planete Sunčeva sustava, koji je prije vas shvatio neke funkcionalnosti vašeg pametnog telefona,  koji na engleskom zna pjevati svoje omiljene pjesmice iz crtića... kad dobije zadatak koji ne očekuje od njega da promišlja i otkriva, nego samo da učini ono što mu je rečeno. Ako dovoljno uporno nastavimo s takvim uvredljivim tipovima zadataka, sasvim je sigurno da ćemo ga nakon nekog vremena uspješno odučiti od promišljanja, otkrivanja i radosti koju je pritom osjećalo. Odučit ćemo ga od prirodnog načina učenja i naučiti da pamti riječi i sadržaje umjesto da proniče u njih i otkriva algoritme. Dakle: prvo ćemo ga zaglupiti (ne vjerujući da je sposoban samostalno razmišljati), a onda ćemo mu dati mikročipove da nauči kodirati kako bi naučilo razmišljati u algoritmima! Tko je tu lud?

Kako bebe uče hodati? Pužu, pa pokušaju ustati, pa padnu, pa ponovno pokušaju ustati, pa padnu... Jesmo li djetetu nakon pedesetog ili stotog pokušaja rekli da nema dara za hodanje i da je bolje da odustane? Jesmo li za njega u jaslicama tražili prilagođeni program za puzavce? Jesmo li ga kljukali tabletama zbog poremećaja u hodanju? Zašto nismo? Zato što smo vjerovali da je to sposobno samo naučiti. Zašto smo u to prestali vjerovati?

IX. WEBINAR EDUKACIJE UČITELJA U SKLOPU KURIKULARNE REFORME

 

 

 

 

 

 

 

 

U utorak, 6. ožujka 2018. godine, Karolina Brleković, prof. savjetnik, održat će u 10 sati deveti webinar u sklopu kurikularne reforme. Tema je predavanja „Digitalno-obrazovni sadržaji (Matematika 2)“. Webinar će se moći uživo pratiti u virtualnoj učionici MZO-a.

Snimka će predavanja biti dostupna svima zainteresiranima na posebnome kanalu Ministarstva znanosti i obrazovanja.

Za dobivanje potvrda o sudjelovanju na webinaru potrebno je prijaviti se u sustav EMA.

O webinaru

Kako bi se potaknula primjena IKT-a kojom će se unaprijediti proces učenja i poučavanja, u pilot-projektu e-Škole razvili su se digitalni obrazovni sadržaji za učenike i nastavnike prirodoslovnih predmeta (Kemije, Biologije, Fizike) i Matematike u 7. i 8. razredima osnovne škole te 1. i 2. razredima gimnazija. Sadržaji pokrivaju cjelovito gradivo za pojedini predmet i razred prema nastavnome planu i programu, a izrađeni su modularno tako da nekoliko modula pokriva program pojedinoga razreda. Korištenjem digitalnih obrazovnih sadržaja nastavnik ima mogućnost pripreme i organizacije nastave na fleksibilan, kreativan i inovativan način u skladu s potrebama i mogućnostima učenika koje poučava. U kombinaciji s korištenjem obrazovnih tehnologija, opreme i programske podrške (eng. Software), digitalni obrazovni sadržaji omogućuju primjenu suvremenih metoda učenja i poučavanja, učenja usmjerenog na učenika, autonomiju nastavnika u odabiru metoda i strategija za postizanje ishoda učenja i fleksibilniju strukturu nastavnoga sata.

Svaki se modul može preuzeti i koristiti samostalno, a uz svaki je modul izrađen i pripadajući metodološki Priručnik za nastavnike za primjenu sadržaja u nastavi. U svakom su priručniku dane  smjernice i sadržaji za rad s učenicima s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Dosad izrađeni digitalni obrazovni sadržaji dostupni su u Edutoriju, a može im se pristupiti preko sljedeće poveznice: https://edutorij.e-skole.hr/share/page/dos-eskole.

Vijest je prenesena s mrežnih stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja.

vijesti
ERASMUS+ ZA 2018. g.
Nada Jeličić / datum: 13. 11. 2017. 23:10

Poštovani,

Europska je komisija 25. listopada 2017. objavila Poziv na podnošenje prijedloga za program Erasmus+ za 2018. godinu. Informacije o pozivu dostupne su na sljedećoj poveznici.

Za područje odgoja i općeg obrazovanja (school education u programskoj terminologiji) relevantne su sljedeće aktivnosti i rokovi:

o   Ključna aktivnost 1: Mobilnost pojedinaca u području obrazovanja

Ostvaruje se kroz projekte mobilnosti otvorene svim odgojno-obrazovnim ustanovama na predtercijarnoj razini.

Rok za prijavu: 1. veljače 2018.

o   Ključna aktivnost 2: Strateška partnerstva u području obrazovanja i osposobljavanja

U području odgoja i općeg obrazovanja ova aktivnost uključuje dva projektna formata:

-          Školska partnerstva (prihvatljivi su prijavitelji škole, dječji vrtići, učenički domovi i druge javne ustanove koje posjeduju rješenje o obavljanju djelatnosti odgoja i obrazovanja)

-          Strateška partnerstva usmjerena inovacijama i razmjeni dobre prakse koja mogu uključivati razne ustanove i organizacije aktivne u području odgoja i obrazovanja (ovaj je projektni format potencijalno posebno zanimljiv učiteljskim i nastavničkim fakultetima i odjelima)

Rok za prijavu: 21. ožujka 2018.

U 2017. godini u području odgoja i općeg obrazovanja Agencija za mobilnost i programe Europske unije ugovorila je 132 projekta ukupne vrijednosti 3,44 milijuna eura. Stupanj prolaznosti projekata u okviru Ključne aktivnosti 1 bio je 50%, dok je udio odobrenih projekata među ukupno prijavljenima u sklopu Ključne aktivnosti 2 iznosio 37%, kako u slučaju školskih partnerstava (ustanove koordinatori), tako i strateških partnerstava za inovacije i razmjenu dobre prakse.

S obzirom na to da se u 2018. godini očekuje povećanje programskoga budžeta od 40%, nadamo se povećanom interesu i odazivu odgojno-obrazovnih ustanova i organizacija aktivnih u području obrazovanja.

U svrhu informiranja i savjetovanja potencijalnih prijavitelja u području odgoja i općeg obrazovanja Agencija za mobilnost i programe Europske unije najavljuje sljedeća događanja i oblike potpore:

Webinar

Mogućnosti programa Erasmus+: natječaj za 2018. godinu

23. studenoga, 14:00 do 15:30 sati

Maksimalan broj sudionika 100

Informacije o registraciji niže u tijelu poruke.

Mrežni modul ERASMUS+: PROJEKTIMA DO INOVATIVNIH ŠKOLA

Povećajte prepoznatljivost i kvalitetu rada ustanove sudjelovanjem u programu Erasmus+

Modul se sastoji od tri dvosatna webinara koji će se održati u sljedećim terminima:

1.) 5. prosinca od 14:00 do 16:00 sati

2.) 12. prosinca od 14:00 do 16:00 sati

3.) 19. prosinca od 14:00 do 16:00 sati

Maksimalan broj sudionika 100

Mrežni modul bit će objavljen u Katalogu stručnih skupova AZOO-a tijekom studenoga 2017.

Regionalna radionica za prijavitelje zainteresirane za Ključnu aktivnost 1 – projekte mobilnosti

Prva polovina siječnja 2018., planirana lokacija Imotski

Okvirni broj sudionika: 40

Radionica će biti objavljena u Katalogu stručnih skupova AZOO-a početkom prosinca 2017.

Regionalna radionica za prijavitelje zainteresirane za Ključnu aktivnost 1 – projekte mobilnosti

Prva polovina siječnja 2018., planirana lokacija Đakovo

Okvirni broj sudionika: 40

Radionica će biti objavljena u Katalogu stručnih skupova AZOO-a početkom prosinca 2017.

Regionalna radionica za prijavitelje zainteresirane za Ključnu aktivnost 2 – školska partnerstva

Početak veljače 2018., planirana lokacija Karlovac

Okvirni broj sudionika: 40

Radionica će biti objavljena u Katalogu stručnih skupova AZOO-a početkom prosinca 2017.

Radionica za prijavitelje zainteresirane za Ključnu aktivnost 2 – strateška partnerstva za inovacije i razmjenu dobre prakse

Početak veljače 2018.,

Zagreb, Agencija za mobilnost i programe Europske unije

Okvirni broj sudionika: 40

Poziv na radionicu bit će objavljen na mrežnim stranicama Agencije.

Savjetovanje nacrta prijava za Ključnu aktivnost 1

Provode se putem elektroničke pošte i sastancima s djelatnicima Agencije.

Preduvjet je savjetovanju izrada nacrta projektne prijave u formatu na koji upućuje Agencija.

Savjetovanja se zaključuju 10 dana prije natječajnoga roka.

 

Obrasci kao i rokovi za prijavu bit će pravovremeno dostupni na mrežnim stranicama Agencije. Savjetovanja za Ključnu aktivnost 1 vršit će se tijekom siječnja, a za Ključnu aktivnost 2 krajem veljače/početkom ožujka 2018. godine.

Dogovor i više informacija o savjetovanju: comenius@mobilnost.hr

 

Savjetovanje nacrta prijava za Ključnu aktivnost 2

Potencijalno zainteresirane prijavitelje savjetujemo da se s mogućnostima programa Erasmus+ u području odgoja i općeg obrazovanja upoznaju putem mrežnih stranica Agencije namijenjenih ovome području.

Zainteresirane prijavitelje pozivamo da iskoriste neke od gore navedenih mogućnosti informiranja, osposobljavanja za pisanje projektnih prijava i savjetovanja.

Webinar Mogućnosti programa Erasmus+: natječaj za 2018. godinu održat će se 23. studenoga od 14:00 do 15:30 sati. Prijave će biti moguće najranije 20 minuta prije početka webinara, a maksimalan broj sudionika je 100. Svi zainteresirani koji ne budu mogli sudjelovati na webinaru moći će pogledati snimku istoga koju ćemo po završetku postaviti na našim mrežnim stranicama.

Detaljnim tehničkim uputama za prijavu moći ćete pristupiti putem ove poveznice, od utorka, 14. studenoga 2017. godine.

S poštovanjem,

Odjel za opće obrazovanje /

Department for General Education

Agencija za mobilnost i programe Europske unije /
Agency for Mobility and EU Programmes

Adresa / Address:
Frankopanska 26, HR-10 000 Zagreb
tel  +385 (0)1 555 6496
fax +385 (0)1 500 5699
comenius@mobilnost.hr

www.mobilnost.hr


[OPŠIRNIJE]



Europska komisija objavila Poziv na podnošenje prijedloga za program Erasmus+ za 2018. godinu.
Nada Jeličić / datum: 11. 11. 2017. 04:01

 

 

 

Europska komisija objavila je u srijedu, 25. listopada 2017. godine, Poziv na podnošenje prijedloga za program Erasmus+ za 2018. godinu. Tekst je Poziva dostupan na službenim jezicima Europske unije na sljedećoj poveznici.

 

Poziv obuhvaća sljedeće aktivnosti:

  • - Ključna aktivnost 1 (KA1) – Mobilnost u svrhu učenja za pojedince
  • - Ključna aktivnost 2 (KA2) – Suradnja za inovacije i razmjenu dobre prakse
  • - Ključna aktivnost 3 (KA3) – Podrška reformi politika

s pripadajućim rokovima.

Za detaljne upute o podnošenju prijava potrebno je pročitati Vodič programa Erasmus+ na hrvatskom odnosno engleskom jeziku koji čini sastavni dio ovog Poziva. Prijavni obrasci i druga tehnička dokumentacija potrebna za postupak prijave bit će objavljeni u narednom razdoblju na mrežnim stranicama www.mobilnost.hr.


[OPŠIRNIJE]



RSS


Objavljen vremenik i upute za provedbu natjecanja i smotri u 2018. godini

 

U ponedjeljak, 23. listopada 2017. godine, Agencija za odgoj i obrazovanje objavila je vremenik i upute za provedbu natjecanje i smotri učenika/ca osnovnih i srednjih škola u Republici Hrvatskoj u 2018. godini. Vremenik održavanja školskih, županijskih i državnih razina natjecanja i smotri dostupan je  ovdje, a upute za provedbu natjecanja i smotre mogu se potražiti ovdje.

 

Provođenje natjecanja i smotri učenika/ca osnovnih i srednjih škola Republike Hrvatske koordinira Agencija za odgoj i obrazovanje u suradnji sa strukovnim društvima i udrugama. Agencija za odgoj i obrazovanje odlučuje o kategorijama natjecanja i smotri uz prethodnu suglasnost Ministarstva znanosti i obrazovanja. Upute za organizaciju i provođenje pojedinih natjecanja i smotri objavit će se naknadno u Katalogu natjecanja i smotri.

 

preskoči na navigaciju