GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Učenici 5. a razreda su pod vodstvom svoje učiteljice Hrvatskog jezika, prof. Fani Carić Čurin na satu obrade lektire A.S. Puškina, "Bajka o ribaru i ribici" pokazali kako se lektira može obraditi kroz projekt. Svaka grupa obradila je svoj projektni zadatak na drugačiji način, prezentirali su svoje uratke jedni drugima i na taj način cjelovito obradili sve potrebne sastavnice Puškinove bajke.
Tako smo imali priliku vidjeti prezentaciju uz pomoć plakata, izvođenje igrokaza, prezentaciju mjesta radnje izrađenog od kartona, glinamola i plastelina kao i zanimljivu rap izvedbu za koju su stihove na temu bajke smislili sami učenici.
Sat je protekao u zanimljivom predstavljanju svih sadržaja, svi su učenici ocijenjeni iz više elemenata ocjenjivanja i što je najbitnije sami učenici su bili jako zadovoljni ovakvim načinom na koji su obradili lektiru.
Bravo svima, učiteljici i učenicima!
Učenici 5. a razreda su pod vodstvom svoje učiteljice Hrvatskog jezika, prof. Fani Carić Čurin na satu obrade lektire A.S. Puškina, "Bajka o ribaru i ribici" pokazali kako se lektira može obraditi kroz projekt. Svaka grupa obradila je svoj projektni zadatak na drugačiji način, prezentirali su svoje uratke jedni drugima i na taj način cjelovito obradili sve potrebne sastavnice Puškinove bajke.
Tako smo imali priliku vidjeti prezentaciju uz pomoć plakata, izvođenje igrokaza, prezentaciju mjesta radnje izrađenog od kartona, glinamola i plastelina kao i zanimljivu rap izvedbu za koju su stihove na temu bajke smislili sami učenici.
Sat je protekao u zanimljivom predstavljanju svih sadržaja, svi su učenici ocijenjeni iz više elemenata ocjenjivanja i što je najbitnije sami učenici su bili jako zadovoljni ovakvim načinom na koji su obradili lektiru.
Bravo svima, učiteljici i učenicima!