GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
13. i 14. lipnja naša škola bila je domaćin edukativnog programa „Vidi i klikni“. Program provodi Hrvatsko autoklub, a voditeljice radionica bile su djelatnice HAK-a Sandra Gračanin i Andrijana Šimunec. U programu su sudjelovali polaznici predškolci DV „Vanđela Božitković“, a iz naše škole učenci prvog razreda te učenici posebnog razrednog odjeljenja. Cilj ovog programa je kroz praksu i igru polaznike educirati o prometnoj sigurnosti i pravilima ponašanja u prometu. U školskoj dvorani polaznici su kroz pokazivanje, simulaciju, vježbu i osobno iskustvo prepoznali opasnosti i ispravno ponašanje u prometu. Učenjem kroz činjenje, što je i cilj ovog programa polaznici su stekli znanja i iskustva za buduće sigurno sudjelovanje u prometu i utjecaj na eventualna pogrešna ponašanja svojih roditelja. Na kraju programa sudionici su dobili edukativnu igru „Igraj se i uči“. To je igra koja je slična igri Monopoly sa temom prometa, a isprobali su je učenici V.b razreda naše škole. Organizator ovih radionica bila je učiteljica tehničke kulture i fizike Katija Barbić. Kako je bilo na radionicama i igri u V.b razredu pogledajte na poveznicama.
13. i 14. lipnja naša škola bila je domaćin edukativnog programa „Vidi i klikni“. Program provodi Hrvatsko autoklub, a voditeljice radionica bile su djelatnice HAK-a Sandra Gračanin i Andrijana Šimunec. U programu su sudjelovali polaznici predškolci DV „Vanđela Božitković“, a iz naše škole učenci prvog razreda te učenici posebnog razrednog odjeljenja. Cilj ovog programa je kroz praksu i igru polaznike educirati o prometnoj sigurnosti i pravilima ponašanja u prometu. U školskoj dvorani polaznici su kroz pokazivanje, simulaciju, vježbu i osobno iskustvo prepoznali opasnosti i ispravno ponašanje u prometu. Učenjem kroz činjenje, što je i cilj ovog programa polaznici su stekli znanja i iskustva za buduće sigurno sudjelovanje u prometu i utjecaj na eventualna pogrešna ponašanja svojih roditelja. Na kraju programa sudionici su dobili edukativnu igru „Igraj se i uči“. To je igra koja je slična igri Monopoly sa temom prometa, a isprobali su je učenici V.b razreda naše škole. Organizator ovih radionica bila je učiteljica tehničke kulture i fizike Katija Barbić. Kako je bilo na radionicama i igri u V.b razredu pogledajte na poveznicama.