preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hvar

Login
LOGO OŠ HVAR

            

VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

KAD ZVONI?

    

E-DNEVNIK

Virtualna knjižnica Osnovne škole Hvar

Koliko je sati?

           

Dokumenti

GPiPR 2023./2024.

 

Kurikul 2023./2024.

 

Izvješće ravnateljice 2022./2023.

 

Kriteriji za ocjenu iz vladanja

 

                                                   

                         

Školski razvojni plan                                

 

 

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2013.

Ukupno: 341736
Ovaj mjesec: 1275
Ovaj tjedan: 43
Danas: 43
PROJEKTI

Projekt Erasmus +Akreditacija

Projekt "Učenjem do poučavanja"

ŠKOSKI PROJEKTI

"Koliko misliš na okoliš?"

"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"

"Ruksak pun kulture"

 

"Da nam igra bude boja,

spajamo dva škoja"

Raspored sati

    ŠK.G 2023./2024.

   NIŽI RAZREDI

  JUTRO I POPODNE

 

PRO  

JUTRO I POPODNE

Raspored sati | Gimnazija Dubrovnik

 

   ŠK.G 2023./2024.

VIŠI RAZREDI

 

RASPORED INFORMACIJA RAZREDNICI

ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.             

   JUTRO                                                             

  POPODNE                  

RASPORED INFORMACIJA - PREDMETNI UČITELJI

ŠKOLSKA GOD. 2023./2024.

JUTRO

          

 

POPODNE
          
ZAHTJEVI - OBRASCI

                                                                                           

                                                                                                            

Djeca i internet

                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                        

                                                                                                                                        

 

Brze poveznice

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZVJEŠĆE S JOB SHADOWING PROGRAMA NA CIPRU, ODRŽANOG U SKLOPU REALIZACIJE ERASMUS+PROJEKTA KA122 "PODUZETNIŠTVO ZALOG BUDUĆNOSTI"
Autor: Nada Jeličić, 1. 2. 2023.

  Pavla Jurić,prof. pedagogije i Natalija Šćepanović,prof. defektologije provele su tri dana na Erasmus+Job shadowing programu na Cipru u gradu Paphosu, u okviru projekta KA 122 Poduzetništvo-zalog budućnosti.
„Job shadowing” je stručno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika na način da promatraju i prate rad kolege iz neke europske škole. Učitelj prati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načine rada u praksi.
Stručni posjet organiziran je u suradnji s “Rivensco Consulting”, nevladinom organizacijom, u čijem je djelokrugu rada promocija i provedba Erasmus+ projekata .
Obzirom da ciparski obrazovni sustav slovi za jedan od najboljih i najučinkovitijih europskih obrazovnih sustava, cilj je bio saznati što više informacija te primjera dobre prakse kroz posjete lokalnim školama, za što se pobrinula gospođa Demetra Panaretou iz “Rivensco Consultinga”.

Učiteljice su posjetile osnovnu i nižu srednju školu u centru Paphosa te prisustvovale nastavnim satima i razgovarale s učiteljicama u osnovnoj školi.
Djeca na Cipru u školu kreću sa šest godina. Osnovna i srednja škola traju po šest godina s tim da je niža srednja škola, od 12. do 15. godine života, obavezna, a viša, od 15. do 18., neobavezna.
Učenici u osnovnoj školi borave od 7.45-13.05 s tri pauze. Nastavni sat traje 40 minuta, a maksimalan broj učenika u razredu je 25. U osnovnoj školi brojčanih ocjena nema, ali učenici i roditelji su svjesni činjenice da se u nižoj srednjoj školi pišu nacionalni ispiti i to, od ove školske godine, čak dva puta. Učionice su opremljene pametnim panelima i školskim pločama, a učenici imaju tiskane udžbenike iz svih predmeta. Nastavni proces odvija se na skoro identičan način kao i kod nas, a učitelji koriste različite metode i pristupe u radu.

Učenici u osnovnoj školi imaju 12 sati grčkog (materinskog) jezika na tjedan, što je vrlo pozitivno i pohvalno. Za usporedbu, učenici u Hrvatskoj imaju 5 sati materinskog jezika tjedno, a od 7. razreda 4 sata. Po riječima učiteljica, problema s disciplinom skoro da i nema, obzirom se radi o učenicima do 12 godina. Suradnja s roditeljima je vrlo dobra, a tomu doprinosi i činjenica da nema brojčanog ocjenjivanja. Kod učenika se razvijaju radne navike i odgovornost prema radu što, u konačnici, rezultira usvojenošću gradiva i dobrim uspjehom.
Ovo je svakako bilo jedno novo i zanimljivo iskustvo upoznavanja ciparske kulture i obrazovnog sustava.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
Static HTML
RSS Reader
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZVJEŠĆE S JOB SHADOWING PROGRAMA NA CIPRU, ODRŽANOG U SKLOPU REALIZACIJE ERASMUS+PROJEKTA KA122 "PODUZETNIŠTVO ZALOG BUDUĆNOSTI"
Autor: Nada Jeličić, 1. 2. 2023.

  Pavla Jurić,prof. pedagogije i Natalija Šćepanović,prof. defektologije provele su tri dana na Erasmus+Job shadowing programu na Cipru u gradu Paphosu, u okviru projekta KA 122 Poduzetništvo-zalog budućnosti.
„Job shadowing” je stručno usavršavanje učitelja i stručnih suradnika na način da promatraju i prate rad kolege iz neke europske škole. Učitelj prati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načine rada u praksi.
Stručni posjet organiziran je u suradnji s “Rivensco Consulting”, nevladinom organizacijom, u čijem je djelokrugu rada promocija i provedba Erasmus+ projekata .
Obzirom da ciparski obrazovni sustav slovi za jedan od najboljih i najučinkovitijih europskih obrazovnih sustava, cilj je bio saznati što više informacija te primjera dobre prakse kroz posjete lokalnim školama, za što se pobrinula gospođa Demetra Panaretou iz “Rivensco Consultinga”.

Učiteljice su posjetile osnovnu i nižu srednju školu u centru Paphosa te prisustvovale nastavnim satima i razgovarale s učiteljicama u osnovnoj školi.
Djeca na Cipru u školu kreću sa šest godina. Osnovna i srednja škola traju po šest godina s tim da je niža srednja škola, od 12. do 15. godine života, obavezna, a viša, od 15. do 18., neobavezna.
Učenici u osnovnoj školi borave od 7.45-13.05 s tri pauze. Nastavni sat traje 40 minuta, a maksimalan broj učenika u razredu je 25. U osnovnoj školi brojčanih ocjena nema, ali učenici i roditelji su svjesni činjenice da se u nižoj srednjoj školi pišu nacionalni ispiti i to, od ove školske godine, čak dva puta. Učionice su opremljene pametnim panelima i školskim pločama, a učenici imaju tiskane udžbenike iz svih predmeta. Nastavni proces odvija se na skoro identičan način kao i kod nas, a učitelji koriste različite metode i pristupe u radu.

Učenici u osnovnoj školi imaju 12 sati grčkog (materinskog) jezika na tjedan, što je vrlo pozitivno i pohvalno. Za usporedbu, učenici u Hrvatskoj imaju 5 sati materinskog jezika tjedno, a od 7. razreda 4 sata. Po riječima učiteljica, problema s disciplinom skoro da i nema, obzirom se radi o učenicima do 12 godina. Suradnja s roditeljima je vrlo dobra, a tomu doprinosi i činjenica da nema brojčanog ocjenjivanja. Kod učenika se razvijaju radne navike i odgovornost prema radu što, u konačnici, rezultira usvojenošću gradiva i dobrim uspjehom.
Ovo je svakako bilo jedno novo i zanimljivo iskustvo upoznavanja ciparske kulture i obrazovnog sustava.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju