preskoči na sadržaj

Osnovna škola Hvar

Login
LOGO OŠ HVAR

            

VIRTUALNA ŠETNJA ŠKOLOM

KAD ZVONI?

    

E-DNEVNIK

Virtualna knjižnica Osnovne škole Hvar

Koliko je sati?

           

Dokumenti

GPiPR 2023./2024.

 

Kurikul 2023./2024.

 

Izvješće ravnateljice 2022./2023.

 

Kriteriji za ocjenu iz vladanja

 

                                                   

                         

Školski razvojni plan                                

 

 

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Korisni linkovi
Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 10. 2013.

Ukupno: 341736
Ovaj mjesec: 1275
Ovaj tjedan: 43
Danas: 43
PROJEKTI

Projekt Erasmus +Akreditacija

Projekt "Učenjem do poučavanja"

ŠKOSKI PROJEKTI

"Koliko misliš na okoliš?"

"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"

"Ruksak pun kulture"

 

"Da nam igra bude boja,

spajamo dva škoja"

Raspored sati

    ŠK.G 2023./2024.

   NIŽI RAZREDI

  JUTRO I POPODNE

 

PRO  

JUTRO I POPODNE

Raspored sati | Gimnazija Dubrovnik

 

   ŠK.G 2023./2024.

VIŠI RAZREDI

 

RASPORED INFORMACIJA RAZREDNICI

ŠKOLSKA GODINA 2023./2024.             

   JUTRO                                                             

  POPODNE                  

RASPORED INFORMACIJA - PREDMETNI UČITELJI

ŠKOLSKA GOD. 2023./2024.

JUTRO

          

 

POPODNE
          
ZAHTJEVI - OBRASCI

                                                                                           

                                                                                                            

Djeca i internet

                                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                        

                                                                                                                                        

 

Brze poveznice

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
JOB SHADOWING PROGRAM U FINSKOJ, U SKLOPU REALIZACIJE ERASMUS + PROJEKTA KA 122 "PODUZETNIŠTVO-ZALOG BUDUĆNOSTI"
Autor: Nada Jeličić, 2. 11. 2022.

         
Lukrecija Lovrinčević prof. logoped i Marjana Tudor, prof. geografije, provele su tri dana na Erasmus+ Job shadowing programu u Finskoj, u okviru projekta KA 122 Poduzetništvo-zalog budućnosti.
Što je „Job shadowing“?
„Job shadowing” je stručno usavršavanje kada nastavnik promatra i prati rad kolege iz neke europske škole. Nastavnik prati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načine rada u praksi.
Posjetile su dvije škole u glavnom gradu Helsinki. Prva dva dana bile su u Apollon yhteiskoulu (viša osnovna škola - 7.do 9. razred i srednja škola). Treći dan su pratile nastavu u Malminkartanon ala-asteen koulu (niža osnovna škola – 1.do 6.razred).
1. i 2.dan: Apollon yhteiskoulu
Nastavnica domaćin bila je Anu Karanko, nastavnica fizike i kemije koja ujedno obavlja i posao savjetnika za učenike. Tijekom dvodnevnog Job shadowing programa imale su mogućnost pratiti rad učitelja na nastavnim satovima geografije, glazbene kulture, kemije, engleskog jezika i matematike. Posebno zanimljivo je bilo prisustvovati na satu biologije i pratiti rad učiteljice koja predaje u posebnom razrednom odjeljenju koje broji deset učenika sedmog i devetog razreda. Također su imale priliku razgledati školu i razgovarati s ostalim nastavnicima te razmijeniti iskustva.
Apollon yhteiskoulu pohađa oko 400 učenika. Nastava počinje u 9:00 sati i završava u 14:30. Nastava je organizirana u blok satovima (90 min) između kojih su odmori od 30 min, nakon drugog bloka je vrijeme za ručak koji je besplatan za sve učenike. Škola ima pet zgrada pa nema gužve zahvaljujući prostranim hodnicima i funkcionalnim predvorjima.
Atmosfera u razredu je vrlo opuštena, učenici međusobno razgovaraju, dižu se iz klupa, ali nema buke. Od drugog razreda srednje škole dalje nemaju udžbenike, svatko ima svoj laptop koji dobije u školi.
3.dan: Malminkartanon ala-asteen koulu
Domaćin je bila ravnateljica škole Tiina Savonen koja je provela gošće po svim prostorijama škole i upoznala ih sa nastavnicima. Pratile su rad na satu engleskog jezika, matematike i ručnog rada koji je podijeljen u tri skupine: rad sa drvom, rad s tekstilom i robotika. Također su posjetile i dvoranu u kojoj se je održavalo natjecanje u hokeju između petaša i šestaša. Nastava počinje u 8:15 sati i završava u 14.15 sati. Nastavni sat traje 45 minuta, a zatim slijedi 15 minuta odmora na kojem djeca obavezno izlaze na školsko dvorište neovisno o vremenu. U sklopu nastavnog dana djeci je osiguran ručak. Školu pohađa oko 400 učenika, od toga je oko 40% djece doseljenika kojima finski jezik nije materinji jezik. Ta djeca pohađaju pripremnu nastavu finskog jezika te se priključuju vršnjacima u razred tek kada nauče osnove finskog jezika.
Bilo je ovo sjajno iskustvo koje je omogućilo upoznavanje kulture i finskog obrazovnog sustava.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Static HTML
Static HTML
RSS Reader
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
JOB SHADOWING PROGRAM U FINSKOJ, U SKLOPU REALIZACIJE ERASMUS + PROJEKTA KA 122 "PODUZETNIŠTVO-ZALOG BUDUĆNOSTI"
Autor: Nada Jeličić, 2. 11. 2022.

         
Lukrecija Lovrinčević prof. logoped i Marjana Tudor, prof. geografije, provele su tri dana na Erasmus+ Job shadowing programu u Finskoj, u okviru projekta KA 122 Poduzetništvo-zalog budućnosti.
Što je „Job shadowing“?
„Job shadowing” je stručno usavršavanje kada nastavnik promatra i prati rad kolege iz neke europske škole. Nastavnik prati svakodnevni posao, radno okruženje, metode i načine rada u praksi.
Posjetile su dvije škole u glavnom gradu Helsinki. Prva dva dana bile su u Apollon yhteiskoulu (viša osnovna škola - 7.do 9. razred i srednja škola). Treći dan su pratile nastavu u Malminkartanon ala-asteen koulu (niža osnovna škola – 1.do 6.razred).
1. i 2.dan: Apollon yhteiskoulu
Nastavnica domaćin bila je Anu Karanko, nastavnica fizike i kemije koja ujedno obavlja i posao savjetnika za učenike. Tijekom dvodnevnog Job shadowing programa imale su mogućnost pratiti rad učitelja na nastavnim satovima geografije, glazbene kulture, kemije, engleskog jezika i matematike. Posebno zanimljivo je bilo prisustvovati na satu biologije i pratiti rad učiteljice koja predaje u posebnom razrednom odjeljenju koje broji deset učenika sedmog i devetog razreda. Također su imale priliku razgledati školu i razgovarati s ostalim nastavnicima te razmijeniti iskustva.
Apollon yhteiskoulu pohađa oko 400 učenika. Nastava počinje u 9:00 sati i završava u 14:30. Nastava je organizirana u blok satovima (90 min) između kojih su odmori od 30 min, nakon drugog bloka je vrijeme za ručak koji je besplatan za sve učenike. Škola ima pet zgrada pa nema gužve zahvaljujući prostranim hodnicima i funkcionalnim predvorjima.
Atmosfera u razredu je vrlo opuštena, učenici međusobno razgovaraju, dižu se iz klupa, ali nema buke. Od drugog razreda srednje škole dalje nemaju udžbenike, svatko ima svoj laptop koji dobije u školi.
3.dan: Malminkartanon ala-asteen koulu
Domaćin je bila ravnateljica škole Tiina Savonen koja je provela gošće po svim prostorijama škole i upoznala ih sa nastavnicima. Pratile su rad na satu engleskog jezika, matematike i ručnog rada koji je podijeljen u tri skupine: rad sa drvom, rad s tekstilom i robotika. Također su posjetile i dvoranu u kojoj se je održavalo natjecanje u hokeju između petaša i šestaša. Nastava počinje u 8:15 sati i završava u 14.15 sati. Nastavni sat traje 45 minuta, a zatim slijedi 15 minuta odmora na kojem djeca obavezno izlaze na školsko dvorište neovisno o vremenu. U sklopu nastavnog dana djeci je osiguran ručak. Školu pohađa oko 400 učenika, od toga je oko 40% djece doseljenika kojima finski jezik nije materinji jezik. Ta djeca pohađaju pripremnu nastavu finskog jezika te se priključuju vršnjacima u razred tek kada nauče osnove finskog jezika.
Bilo je ovo sjajno iskustvo koje je omogućilo upoznavanje kulture i finskog obrazovnog sustava.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju