GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Tijekom Mjeseca borbe protiv ovisnosti (15.11. – 15.12.) koji je ove školske godine obilježen s posebnim naglaskom na „Digitalnu ovisnost“ održane su četiri parlaonice u školskoj knjižnici.
U parlaonicama su sudjelovali učenici šestih i sedmih razreda koji su se vrijedno pripremali uz vodstvo knjižničarke i moderatorice parlaonica Antonije Čevra.
Od ponuđenih tema koje su se odnosile na digitalnu tehnologiju, internet i društvene mreže svaki razred je odabrao jednu temu te su učenici nasumično podijeljeni u afirmacijsku i negacijsku skupinu.
Kroz parlaonice učenici će razvijati usmeno izražavanje i raspravljanje na kulturan način, slušati i braniti svoje stajalište uz poštivanje drugih, dokazivati i argumentirati bez obzira na vlastito mišljenje.
Teme parlaonica bile su: Tik Tok (ni)je ovisnost i Odnosi na mrežu (ni)su jednako važni kao i odnosi uživo.
Učenici su se jako dobro pripremili, jasno argumentirali i dokazivali, poštivali pravila i jedni druge. Zbog toga je ponekad i sucima bilo teško donijeti odluku o pobjednicima.
Zaključak je na kraju ipak bio da je suvremena tehnologija neophodna u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, ali upitna je količina vremena koju izdvajamo za njeno korištenje te je svakako moramo ograničiti.
Parlaonice su bile vrlo uspješne i svi se radujemo novim temama!
Tijekom Mjeseca borbe protiv ovisnosti (15.11. – 15.12.) koji je ove školske godine obilježen s posebnim naglaskom na „Digitalnu ovisnost“ održane su četiri parlaonice u školskoj knjižnici.
U parlaonicama su sudjelovali učenici šestih i sedmih razreda koji su se vrijedno pripremali uz vodstvo knjižničarke i moderatorice parlaonica Antonije Čevra.
Od ponuđenih tema koje su se odnosile na digitalnu tehnologiju, internet i društvene mreže svaki razred je odabrao jednu temu te su učenici nasumično podijeljeni u afirmacijsku i negacijsku skupinu.
Kroz parlaonice učenici će razvijati usmeno izražavanje i raspravljanje na kulturan način, slušati i braniti svoje stajalište uz poštivanje drugih, dokazivati i argumentirati bez obzira na vlastito mišljenje.
Teme parlaonica bile su: Tik Tok (ni)je ovisnost i Odnosi na mrežu (ni)su jednako važni kao i odnosi uživo.
Učenici su se jako dobro pripremili, jasno argumentirali i dokazivali, poštivali pravila i jedni druge. Zbog toga je ponekad i sucima bilo teško donijeti odluku o pobjednicima.
Zaključak je na kraju ipak bio da je suvremena tehnologija neophodna u obavljanju svakodnevnih aktivnosti, ali upitna je količina vremena koju izdvajamo za njeno korištenje te je svakako moramo ograničiti.
Parlaonice su bile vrlo uspješne i svi se radujemo novim temama!