GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Iako su vani još ljetne temperature, na vrata 3.a razreda tiho je pokucala Jesen. Učenici su je rado primili kao dragog gosta, a ona im je ispričala svoju, Jesensku priču koju su djeca 3.a razreda sa svojom učiteljicom Ivanom Visković kreativno pretočili u igrokaz....
Iako su vani još ljetne temperature, na vrata 3.a razreda tiho je pokucala Jesen. Učenici su je rado primili kao dragog gosta, a ona im je ispričala svoju, Jesensku priču koju su djeca 3.a razreda sa svojom učiteljicom Ivanom Visković kreativno pretočili u igrokaz....