GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Povodom obilježavanja Svjetskog dana hrvatske knjige koji se obilježava na današnji dan, 22. travnja, učenici drugih razreda OŠ Hvar proveli su projektne aktivnosti vezane uz obradu lektire.
Učenici su, između niza aktivnosti izrađivali i "bookmarkere", odnosno papir za označavanje stranica u knjigama kojeg ćemo plastificirati i podijeliti učenicima za uspomenu na današnju aktivnost.
Povodom obilježavanja Svjetskog dana hrvatske knjige koji se obilježava na današnji dan, 22. travnja, učenici drugih razreda OŠ Hvar proveli su projektne aktivnosti vezane uz obradu lektire.
Učenici su, između niza aktivnosti izrađivali i "bookmarkere", odnosno papir za označavanje stranica u knjigama kojeg ćemo plastificirati i podijeliti učenicima za uspomenu na današnju aktivnost.