GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Od 8.-12.10. naši učenici bili su u mjestu Pontedeume (Španjolska) da bi sudjelovali u trećem susretu projekta UNESCO Passport. Budući je jedan od ciljeva projekta da svaki od partnera predstavi svoje nasljeđe pod zaštitom UNESCO-a, posjetili smo svjetionik u gradu A Coruna, rimski zid u gradu Lugo i jedno od najpoznatijih hodočasničkih odredišta, katedralu u mjestu Santiago de Compostella.
Od 8.-12.10. naši učenici bili su u mjestu Pontedeume (Španjolska) da bi sudjelovali u trećem susretu projekta UNESCO Passport. Budući je jedan od ciljeva projekta da svaki od partnera predstavi svoje nasljeđe pod zaštitom UNESCO-a, posjetili smo svjetionik u gradu A Coruna, rimski zid u gradu Lugo i jedno od najpoznatijih hodočasničkih odredišta, katedralu u mjestu Santiago de Compostella.