GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
U nastavku realizacije školskog projekta "Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar" odrađene su još dvije radionice i to u 4. a i b razredu. U 4.a su u radionici sudjelovali i učenici PRO te je u suradnji učiteljice Nene Petrić i Natalije Šćepanović realizirana radionica pod nazivom "Vožnja na vrtuljku emocija", dok je učiteljica Sunčica Lakoš sa svojim učenicima iz 4. b razreda provela radionicu "Okruži se krugovima podrške".