GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Četvrti b razred započeo je svoje aktivnosti u okviru realizacije projekta OŠ Hvar "Socio-emocionalno učenje" i to radionicom naziva "Budi kao palma". Cilj projekta je, između ostalog, jačanje emocionalne otpornosti za suočavanje sa životnim izazovima. Radionica 4. b imala je za ishod upravo osvješćivanje vlastitih snaga, ali i vjere u osobe koje su tu za nas u teškim trenutcima. Temeljno geslo radionice bilo je:
U oluji, deblo palme se savija.
Njeno duboko korijenje pomaže joj
da nastavi stajati unatoč orkanskim vjetrovima.
Biti otporan/na tijekom teških vremena
znači biti kao palma u oluji.
Savij se, nemoj se slomiti!