GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
I ove godine, kao i prethodnih, u našoj školi nizom aktivnosti, radionica i predavanja obilježen je Mjesec borbe protiv ovisnosti.
Tijekom listopada provedena je anketa među učenicima od 5-og do 8-og razreda na temu „Društvene mreže“ . Željeli smo ustanoviti koliko učenici naše škole koriste društvene mreže, što na njima točno rade, koriste li ih u društvu i postoji li nesrazmjer između količine korištenja društvenih mreža i samoprocjene učenika o vlastitoj ovisnosti.
Učenice 7.b razreda, Mina, Marija i Eva, kroz powerpoint prezentaciju upoznale su učenike s povijesnim razvojem društvenih mreža, prednostima i nedostacima korištenja istih te njihovom popularnošću u svijetu i kod nas. Također, prezentirale su i analizu ankete te istaknule zabrinutost prekomjernog korištenja mobitela, društvenih mreža i sve prisutnijeg asocijalnog ponašanja među učenicima.
Nakon izlaganja, uslijedila je radionica u kojoj su učenici grupnim radom iznosili svoja mišljenja na zadane teme: Što privlači djecu i mlade na društvenim mrežama? Što djecu navodi da o sebi objave osobne podatke? Obrazložite kako su vaši djedovi i bake provodili vrijeme-opišite jedan njihov dan. Opišite aktivnosti koje bi mogli provoditi s vašim roditeljima, a koje bi mogle zamijeniti vrijeme provedeno na mobitelu….
Učenici su aktivno sudjelovali u grupnom radu te svojim izlaganjem poručili kako kvalitetno koristiti svoje slobodne vrijeme, a isto tako znati kako prigrliti i iskoristiti dobre strane moderne tehnologije.