GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO I POPODNE
PRO
JUTRO I POPODNE
Učiteljice prvih razreda su zajedno s pedagogicom i pripravnicom održale roditeljski sastanak. Glavni naglasak je bio na savjetima za dobar početak škole, zajedno s radionicom na temu „Naša očekivanja“, u kojoj su roditelji bili podijeljeni u tri grupe (svaka grupa je pisala svoja očekivanja od škole. učiteljice i djeteta). U prvom dijelu power point izlaganja istaknuta je važnost roditeljske podrške i suradnje škole i roditelja, a u drugom dijelu roditelji su savjetovani kako se pravilno odnositi prema domaćoj zadaći. Sastanak je završio porukom: Svojoj djeci možete dati samo dva trajna nasljeđa – jedno su korijeni, a drugo su krila.
Učiteljice prvih razreda su zajedno s pedagogicom i pripravnicom održale roditeljski sastanak. Glavni naglasak je bio na savjetima za dobar početak škole, zajedno s radionicom na temu „Naša očekivanja“, u kojoj su roditelji bili podijeljeni u tri grupe (svaka grupa je pisala svoja očekivanja od škole. učiteljice i djeteta). U prvom dijelu power point izlaganja istaknuta je važnost roditeljske podrške i suradnje škole i roditelja, a u drugom dijelu roditelji su savjetovani kako se pravilno odnositi prema domaćoj zadaći. Sastanak je završio porukom: Svojoj djeci možete dati samo dva trajna nasljeđa – jedno su korijeni, a drugo su krila.