GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO
POPODNE
PRO
JUTRO
POPODNE
Treći dan smo učili o Trodoos crkvama koje su pod zaštitom UNESCO-a, jer su „jedinstveni primjeri crkava raskošno oslikanih bizantskim i postbizantskim freskama na području koje je imalo najveću koncentraciju crkava u Bizantskom carstvu”. Radi se o deset oslikanih crkvica i manastira u području planine Troodos na Cipru. Naši su učenici napravili model crkve Panagia tis Assinou. Istražili smo potom o bizantskoj umjetnosti u Hrvatskoj i obratili pažnju na jedini očuvani ranobizantski spomenik u Hrvatskoj – Eufrazijevu baziliku u Poreču.