GPiPR 2023./2024.
Kurikul 2023./2024.
Kriteriji za ocjenu iz vladanja
Školski razvojni plan
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Projekt "Učenjem do poučavanja"
ŠKOSKI PROJEKTI
"Koliko misliš na okoliš?"
"Socio-emocionalno učenje u OŠ Hvar"
"Ruksak pun kulture"
"Da nam igra bude boja,
spajamo dva škoja"
JUTRO
POPODNE
PRO
JUTRO
POPODNE
Dani Erasmusa (Erasmus Days), prigodna godišnja proslava programa Erasmus+, najvećeg programa Europske unije namijenjenog obrazovanju, osposobljavanju, mladima i sportu, ove su godine održani od 15. do 17. listopada 2020., a u Osnovnoj školi Hvar obilježeni su, između ostalog, i organizacijom online događaja međunarodnog karaktera.
Koordinatorica Erasmus+ projekta Unesco Passport, Helga Buratović i učiteljica Zrinka Zokić organizirale su virtualno druženje učenika 3.b razreda naše škole sa svojim vršnjacima iz partnerskih zemalja u projektu Unesco Passport (Cipra, Italije i Španjolske).
Prethodno je upriličen virtualni susret s učiteljicama iz navedenih zemalja putem Zoom videoveze (online coffee break) i zajednički je dogovoren nadnevak održavanja proslave, 16. listopada 2020. te osmišljen tijek aktivnosti učenika.
Ususret događanju učenici 3.b razreda odlučili su pronaći na zemljovidu Europe zemlje u koje će virtualno otputovati. Istražili su kako izgledaju zastave spomenutih zemalja i izradili ih. Kako bi mogli pozdraviti svoje prijatelje, naučili su reći „dobar dan“ na grčkom, talijanskom i španjolskom jeziku.
Nakon što su se 16. listopada svi sudionici napokon mogli vidjeti i čuti putem Zoom videoveze, učenici 3.b su pozdravili svoje prijatelje. Nakon toga su svi zajedno otpjevali pjesmu Kad si sretan, svatko na svom jeziku, a potom su izgovarali i tako naučili pojedine riječi koje se odnose na zajednički Erasmus+ projekt Unesco Passport, na jezicima svih četiriju zemalja.
Po završetku proslave, učenici 7.b razreda izradili su stranice slikovnog rječnika sa slikama i riječima koje su trećaši svih zemalja sudionica naučili na sva četiri jezika.
Davanjem međunarodne dimenzije našoj proslavi, promicali smo glavne značajke programa Erasmus+, prije svega suradnju, zajedništvo, prijateljstvo te višejezičnost kao jedan od temelja europskog projekta i snažan simbol nastojanja Europske unije da budemo ujedinjeni u raznolikosti.